DIJOUS, 28/03/2024 | 16:25 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Nou Servei de Suport i Acollida a Persones Immigrades

11/12/2018

Aquest mes de desembre des del Departament de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera, juntament amb el Consell Comarcal del Baix Llobregat, posem en marxa un nou Servei de Suport i Acollida a Persones Immigrades, que pretén facilitar l’acollida dels ciutadans del municipi, facilitant l'accés als serveis i recursos normalitzats i promovent la seva autonomia i la igualtat d'oportunitats.

No

• Obrim la segona convocatòria per prestar el servei de bar de la Festa de Cap d’Any 80’s- 90’s

11/12/2018

La gestió de la barra de la festa de Cap d’Any dels 80’s-90’s ha quedat deserta i per aquest motiu, i tal i com s’indica a les bases reguladores del procediment, obrim la segona convocatòria, reservada per persones jurídiques o empresaris individuals.

• Sortida del Casal d'Avis a les Caves Llopart

11/12/2018

El grup d'avis del Casal d'Avis, van realitzar una sortida el dimecres 24 d'octubre a les Caves Llopart. En aquesta visita es va fer un recorregut per la història d'aquestes caves des dels inicis fins a l'actualitat. L'alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de la Gent Gran, Francisco Sánchez, van acompanyar el grup d'avis i àvies del nostre municipi.

No

• Per Nadal il•lusiona't a Abrera! Vine a Can Morral a gaudir de la Pista de Gel i la Carpa DiverEspai al Parc de Nadal!

10/12/2018

Els veïns i veïnes d'Abrera vam inaugurar amb il•lusió, aquest diumenge 9 de desembre a la tarda, la Pista de Gel ubicada al Parc de Can Morral. L'alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d'Infància, Montse Navarro, van animar als abrerencs i abrerenques a gaudir de la Pista de Gel i de la nova Carpa DiverEspai del Parc de Nadal!

No

• Èxit total de la Tercera Encesa de Llums de Nadal!

10/12/2018

La plaça de Pau Casals es va omplir de gom a gom, el dimecres 5 de desembre a la tarda, per celebrar la Tercera Encesa de Llums de Nadal! L’acte va començar a les 17.00 hores, amb la salutació del nostre alcalde, Jesús Naharro, i tot seguit més de 750 abrerencs i abrerenques vam gaudir d’una xocolatada popular, acompanyats d’uns boníssims croïsants i ensaïmades!

• Commemorem el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

5/12/2018

A Abrera apostem per la integració social de les persones amb discapacitat. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem organitzat diverses accions per sensibilitzar a la població sobre la discapacitat coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que se celebra el 3 de desembre.

No

• Engeguem el curs de Creixement i Defensa Personal per a joves d’entre 12 i 17 anys

5/12/2018

Després de l'èxit dels tallers i els cursos de Defensa Personal Femenina, des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un nou curs de Defensa Personal gratuït adreçat en aquesta ocasió a nois i noies amb edats compreses entre els 12 i els 17 anys

• Abrera, municipi feminista

5/12/2018

El Ple Municipal de l'Ajuntament d'Abrera va aprovar per unanimitat en la sessió ordinària del dijous 29 de novembre passat una moció que els grups municipals de PSC, ERC I CIU van presentar per declarar Abrera, municipi feminista i en la que Alternativa d'Abrera, ADA, es va sumar.

No

• L'atleta abrerenc José Antonio Fernández Márquez corre la 28ena Marató de València

4/12/2018

L'atleta abrerenc José Antonio Fernández Márquez, del Club Atletisme Abrera, va correr el diumenge 2 de desembre a la 28ena Marató de València Trinidad Alfonso. Aquesta marató és considerada la millor marató d'Espanya amb 20.900 corredors.

No

• 423 quilos de solidaritat en l'Operació Quilo, el Festival del Grup de Teatre del Casal d'Avis

4/12/2018

Abrera ha fet gala una vegada més de l'esperit solidari del municipi amb l'Operació Quilo, el Festival del Grup de Teatre del Casal d'Avis. La companyia va presentar amb molta música, ball i diversió el seu nou espectacle de varietats "Vivir", el dissabte 1 de desembre, a l'Auditori del Centre Polivalent amb un gran èxit de públic.

No

• Per Cap d'Any, queda't a d'Abrera!

3/12/2018

T’oferim molt més per Cap d’Any: dues festes i dos ambients diferents! Com l’any passat, podràs gaudir del Cap d’Any Jove a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Pavelló Esportiu Municipal (pg de l’Església, 22), amenitzat per DJ Alfredo i #Big Tour. D’altra banda, tindràs també el Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1), amb DJ Emilio.

No

• Constituïm una borsa oficial de segona de brigada pel Centre Aquàtic Municipal

3/12/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera obrim el procés de presentació de candidatures per a la constitució d'una borsa de segona de brigada destinada al manteniment del nostre Centre Aquàtic Municipal. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper dimarts 18 de desembre.