DISSABTE, 20/04/2024 | 17:15 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• El ramader Manuel Fernández guanya els Premis Danone a la sostenibilitat i benestar animal

30/1/2019

Danone ha celebrat enguany la 8a edició dels ‘Encuentros Ganaderos’ en la que s’han atorgat els ‘Premios a Ganaderos’, una iniciativa que reconeix el treball ben fet que realitzen els més de 250 ramaders que col•laboren amb la companyia. L'empresari Manuel Fernández ha estat guadonat amb el Premi Danone a la sostenibilitat i el benestar animal.

30/1/2019

El cap de setmana passat, les gimnastes de la Vinya Gimnàstica Club van competir en la XXI edició del Trofeu Internacional Vila de Gràcia de gimnàstica artística femenina i masculina, a Barcelona, i a la I Fase de la Competició Comarcal dels Consells Escolars, que va tenir lloc a Esplugues.

No

• Les gimnastes de La Vinya Gimnàstic Club continuen competint amb bons resultats! (1)

No

• Tanquem el Grup de Suport d’Ajuda Mútua d’Abrera (GSAM)

30/1/2019

El passat mes de desembre va finalitzar el Grup de Suport d’Ajuda mútua. La voluntat de l’Ajuntament d’Abrera que veu la necessitat de donar suport a les famílies amb necessitats derivades de la dependència, és fer-se càrrec d’un esser estimat amb un procés de deteriorament o una malaltia mental afecta al cuidador o cuidadora a tots els nivells, tant físic, psíquic com social.

No

• Digues la teva a la Comissió de la Festa Major Jove 2019!

29/1/2019

Convoquem a tots els i les joves i les entitats que vulguin participar en la reunió de la Comissió de la Festa Major Jove 2019, que se celebrarà aquesta tarda a les 18.00 hores, al Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1). T'hi esperem!

• Donem més de 35 tones de roba usada a Humana durant el passat any 2018

29/1/2019

L’organització no governamental per al desenvolupament (ONGD) Humana Fundación Pueblo para Pueblo ha recollit un total de 35.053 kg de tèxtil usat a Abrera durant l'any 2018 passat, el que representa un augment del 6,4% respecte a l’any anterior (32.933 kg).

No

• El Club Esportiu Abrera FUTSAL presenta la temporada amb animació i espectacle!

29/1/2019

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir, el diumenge 27 de gener, l’animada presentació dels equips del Club Esportiu Abrera FUTSAL, des de l’escola fins al primer equip. La presentació va ser tot un espectacle amb els jugadors i jugadores com a protagonistes i animació.

• Millorem diversos espais de l'Escola Francesc Platón i Sartí

29/1/2019

Amb l'objectiu de millorar els centres educatius del nostre municipi, des de l'Ajuntament d'Abrera realitzem diversos treballs d'adequació i millora dels espais. A l'Escola Francesc Platón i Sartí (Salvador Espriu, 3) hem insonoritzat el menjador del cicle infantil i hem pintat diversos espais a l'edifici dels cursos de Primària.

• Celebrem el Dia Europeu de la Mediació! Mercat ambulant dels dimarts

Valorem positivament les activitats realitzades amb motiu del Dia de la Mediació

29/1/2019

Famílies i veïns de totes les edats han participat en els actes que hem organitzat des del Servei de Mediació de l'Ajuntament d'Abrera per donar a conèixer la mediació, amb motiu del Dia Europeu de la Mediació, que se celebra el 21 de gener. El Servei de Mediació, amb la col•laboració d'altres departaments, ha presentat diferents activitats.

No

• Entreguem plaques commemoratives a tres establiments abrerencs amb 25 anys de trajectòria

28/1/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Martín, van fer entrega, el divendres 25 de gener, de tres plaques commemoratives als establiments Taller Magarola Car Service, Perruqueria Natàlia i Toldos Mari pels seus 25 anys d'activitat econòmica a Abrera. Moltes felicitats!

No

• imatge defensa personal femenina per agenda

Organitzem un nou curs gratuït de defensa personal femenina

28/1/2019

Després de l'èxit del darrer any, torna un nou curs anual de defensa personal femenina, que consta de deu sessions per a cada un dels tres grups ofertats. Avui dilluns, 28 de gener de 2019, obrim el període d'inscripcions. Podeu apuntar-vos al curs fins al divendres, 15 de febrer.

No

• A Abrera, Ullastrell, Castellbisbal i El Papiol treballem en l'ampliació de la Xarxa Natura 2000 de la Unió Europea en els nostres municipis

25/1/2019

El regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament, Xavier Serret, va participar el dimecres 23 de gener en una reunió celebrada a l'Ajuntament de Castellbisbal per tal d'iniciar els treballs d’una proposta conjunta d’ampliació de la Xarxa Natura 2000 de la Unió Europea als municipis d'Abrera, Ullastrell, Castellbisbal i El Papiol.