DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:44 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Gaudim de "Els dimecres grans" al Casal d'Avis

1/3/2019

El Casal d'Avis va acollir el dimecres 27 de febrer, dins del Cicle d'activitats"Els dimecres Grans", la representació de "Marina i el Somni de volar. Conte dolç per avis i nets de Dansa, teatre i titelles", on la Marina va fer un viatge al voltant del món, passant per Paris, Polinèsia, Far West o França. El públic va passar una bona estona amb les aventures de la Marina!

• Inaugurem la nova rotonda de Santa Maria de Vilalba

28/2/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i el diputat d’Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, van inaugurar el dimarts 26 de febrer la nova rotonda de la carretera BV-1202 al seu pas pel nostre barri de Santa Maria de Vilalba. Amb la nova rotonda, vetllem per la seguretat dels veïns i veïnes i millorar la xarxa de mobilitat per als escolars.

No

• Les abrerenques Verònica i Ariadna Folch comencen les competicions de dansa urbana amb diferents reconeixements

28/2/2019

Durant el mes de febrer les dues germanes, Verònica i Ariadna, han participat en el campionat Fit Kid de Catalunya en categories individuals i per duets, classificant-se pel campionat d’Espanya i també han assistit al concurs ‘Vive tu Sueño’ de Catalunya que es va celebrar a Manresa, on la Verònica es va classificar per a la final nacional.

No

• Al Casal de Joves estrenem número de WhatsApp!

27/2/2019

La comunicació és molt important per tal de fer arribar a tota la població abrerenca, i en especial a la població jove del municipi, informació sobre els serveis i recursos que es desenvolupen al Casal de Joves. D’aquesta manera, hem impulsat a través de les noves tecnologies una nova forma de comunicació. Estrenem número de WhatsApp al Casal de Joves: “686 253 157”. Estem de novetats!

No

• Obrim la convocatòria per constituïr una borsa de tècnic/a d'orientació i inserció laboral per al Servei Local d'Ocupació

27/2/2019

Estàs cercant feina activament al nostre municipi? Vols formar part del Servei Local d'Ocupació de l'Ajuntament? Fins el proper dimecres 6 de març l'Ajuntament d'Abrera obre el procés de selecció per a la constitució d'una borsa de tècnic/a d'orientació i inserció laboral per al Servei Local d'Ocupació. T'expliquem com inscriure't!

No

• La processionària del pi segueix molt present!

26/2/2019

La processionària del pi (Thaumetopoea pityocampa) ha iniciat ja fa unes setmanes, amb antelació respecte a altres anys, el seu descens dels arbres per enterrar-se i formar les crisàlides. Les erugues són en aquest període, un perill potencial per a les persones i els animals domèstics que poden entrar en contacte amb elles, degut als pels urticants que desprenen.

No

• Assistim a l’acte de presentació de les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat

26/2/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, juntament amb la regidora de Dones i Igualtat a l'Ajuntament d'Abrera, Montse Navarro, van assistir el dilluns 25 de febrer passat a l’acte de presentació de les conclusions del 5è Congrés de les dones del Baix Llobregat, que va aplegar a més de 1.500 persones.

No

• Detectem unes pintades vandàliques a la marquesina de la parada d'autobús del barri de Sant Miquel

26/2/2019

Des de l'Ajuntament d'Abrera hem detectat unes pintades a la marquesina i al rètol de la parada d'autobús del barri de Sant Miquel. La Brigada Municipal netejarà les pintades, que malmeten l’entorn i degraden l'espai. Fem una crida al civisme per tal d’evitar aquestes accions al nostre municipi.

No

• Èxit de participació en el nou curs gratuït de defensa personal femenina

26/2/2019

Els cursos de defensa personal femenina d’aquest any tornen a conrear un gran èxit de participació entre les veïnes d’Abrera. Els tres grups estan complets (un grup de noies de 12 a 17 anys, i dos més de dones majors de 18 anys) i les participants ja han començat les seves formacions.

No

• Gran acollida de la xerrada ‘Fomentar el treball en equip dins de la família'

26/2/2019

El dimecres 20 de febrer passat al Centre Polivalent, es va du a terme la xerrada 'Fomentar el treball en equip dins de la família', a càrrec de la psicòloga i coach infantil i familiar, Meritxell Palou.

• Signem l'acta fundacional de l'Associació del Parc Rural del Montserrat

26/2/2019

Aquest migdia ha tingut lloc a la Sala Portals de l'Ajuntament de Collbató l'acte de creació de l'Associació del Parc Rural del Montserrat, amb la participació dels 12 municipis que l'integren i la Diputació de Barcelona. En representació d'Abrera hi han assistit el nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Medi Ambient, Xavier Serret.

No

• Celebrem la Festa dels Animals a Abrera!

25/2/2019

A Abrera ens estimem les nostres mascotes i per això hem celebrat la Festa dels Animals aquest diumenge 24 de febrer, de les deu del matí a les tres de la tarda. Amb un gran èxit de participació, hem inaugurat la nova zona d’esbarjo per a gossos situada al carrer del Treball, al costat del pont de l’autovia A2, amb diferents activitats.