DIJOUS, 18/04/2024 | 05:35 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Presentem la programació del Setembre Musical 2019!

29/7/2019

Torna el cicle de concerts del Setembre Musical, en el que podrem gaudir de dues propostes musicals de gran qualitat per a començar el nou curs amb força!

• Foto Viu l'Estiu noti web

Refresca't amb a la nova graella d'estiu de Ràdio Abrera... també a la piscina!

29/7/2019

Avui a Ràdio Abrera encetem la segona fase de la nostra programació d’estiu que s’allargarà fins l’1 de setembre. De dilluns a divendres, de deu a dues, podreu refrescar-vos amb la millor selecció musical d’ara i de sempre al “Viu l’Estiu” amb la Gemma Vilallonga. I els dimecres del mes d’agost, d’onze a dues, ens trobareu en directe a la Piscina Municipal d’Estiu.

No

• Descobrim el jaciment arqueològic de Sant Hilari d'Abrera! Prop d’un centenar d’assistents a la primera visita comentada

26/7/2019

L’èxit d’assistència a la primera visita comentada al jaciment arqueològic de Sant Hilari d’Abrera demostra l’interès que genera aquest espai vital per a comprendre la història d’Abrera, la comarca i el seu entorn natural. Prop de cent persones van arribar puntualment a les set de la tarda a l’esplanada que s’ubica entre el Mas de Sant Hilari i l’ermita per participar en la visita.

No

• Engeguem una campanya de civisme a favor del descans del veïnat

26/7/2019

A les nits d'estiu, els espais públics com parcs i places apleguen un bon nombre de veïnes i veïns. Amb l'objectiu de reduir els sorolls nocturns en aquests espais, des de l'Ajuntament d'Abrera engeguem una campanya de civisme municipal per sensibilitzar la ciutadania en el respecte al descans del veïnat.

No

• Èxit del Trenkestiu jove!

26/7/2019

Durant el mes de juliol, el Trenkestiu ha ofert diverses activitats, de caràcter inclusiu i transversal, adreçades a totes i tots els i les joves d’Abrera a partir dels 12 anys. Des del Departament de Joventut de l’Ajuntament liderem el Trenkestiu amb la participació de Cultura, Esports, Infància, Igualtat, Feminismes i LGTBI+ Serveis Socials... I la col•laboració d’entitats del nostre municipi.

• Finalitzem el Casal d’Estiu i l'Escola Esportiva del mes de juliol

26/7/2019

Aquest divendres hem finalitzat el Casal d’Estiu 2019, que s’ha dut a terme de l’1 de juliol al 26 de juliol en horari de 09.00 h a 13.00 h, a l’Escola Francesc Platón Sartí amb una assistència de 263 infants. Avui també hem finalitzat l'Escola Esportiva d'Abrera, amb 423 nens i nenes. Bon estiu a totes i tots!

No

• Realitzem la campanya forestal amb els treballs de manteniment de les franges de protecció

26/7/2019

Continuem amb els treballs de manteniment i risc d’incendi en les franges perimetrals de protecció contra incendis forestals als barris d'Abrera i al nucli urbà. Aquesta setmana hem iniciat els treballs al barri de Ca n'Amat, que finalitzarem la setmana vinent. També realitzem els treballs d'adequació de les zones verdes i parcel·les municipals.

No

• Busquem 6 oficials de tercera de Brigada amb destinació a neteja i manteniment de parcs i jardins en el marc del Pla d’Ocupació per a col·lectius en risc d’exclusió social

24/7/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera iniciem un nou procés de selecció per la contractació laboral temporal de sis oficials de tercera de Brigada destinats a neteja i manteniment de parcs i jardins. El termini de presentació d’instàncies s'iniciarà el divendres 26 de juliol i finalitzarà el proper dijous 1 d'agost.

No

• A Abrera aquest estiu donem sang i vida!

24/7/2019

El passat dilluns 22 de juliol de 20 h a 21 h del vespre va estar operativa la unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits ubicada a la rambla del Torrentet davant del Casal d'Avis, per participar en la campanya de donació de sang a Abrera sota el lema "Aquest estiu anima't a donar sang i #GIFvida!"

• Encetem el Segon Pla d'Ocupació Local d'Abrera de l'any 2019

24/7/2019

Ja s’ha publicat al web municipal tota la informació referent al segon Pla d'Ocupació Local d'Abrera per a l'any 2019. Aquest procés es correspon a la cobertura de places de 4 Oficials de segona administratius/ves, distribuïts a visitador alimentari, Promoció econòmica, OAC i Serveis econòmics, 1 Tècnic/a de Coordinació i 1 Agent Cívic.

No

• L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, conseller de Política Territorial del Consell Comarcal del Baix Llobregat

24/7/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha estat escollit conseller de Política Territorial del Consell Comarcal del Baix Llobregat. L’elecció va tenir lloc en el ple de constitució celebrat a la seu del Consell, a Sant Feliu de Llobregat, el divendres 19 de juliol, en el que van prendre possessió els nous càrrecs electes de la legislatura, 2019-2023.

No

• Assistim a la presentació del llibre 'Celio vence sus fantasmas' de Juan José Sánchez Fernández a l'Auditori de la Casa de Cultura

23/7/2019

El dilluns 22 de juliol passat es va presentar la segona obra publicada de Juan José Sánchez Fernández 'Celio vence sus fantasmas' a l'Auditori de la Casa de Cultura, que estava ple de veïnes i veïns que volien acompanyar l'escriptor en aquesta nova aventura literària i la seva presentació en públic.