DIJOUS, 18/04/2024 | 19:06 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Darrers dies per participar a la 10a edició del Premi Literari Delta, concurs de narrativa per a dones!

17/9/2019

L'Ajuntament d'Abrera i 16 consistoris més del Baix Llobregat organitzen el Premi Literari Delta per a dones amb la col·laboració de les biblioteques municipals i el suport del Consell de les Dones del Baix Llobregat, el Consell Comarcal i la Diputació de Barcelona. Aquest divendres 20 de setembre a les 14 hores finalitza el període d'inscripció. T'hi apuntes?

No

• Nou curs anual de Defensa Personal per a Joves gratuït!

17/9/2019

Davant l'èxit dels cursos de defensa personal per a joves realitzats l'any passat, des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un nou curs anual de Defensa Personal dirigit a joves entre 12 i 17 anys. Inscripcions obertes!

No

• Maria Florea i Àlex Ramírez encisen el públic al primer concert del Setembre musical 2019

16/9/2019

Una vuitantena de persones van gaudir el passat divendres 13 de setembre a l’Auditori del Centre Polivalent del primer concert del cicle “Setembre musical” 2019, a càrrec de la violinista esparreguerina Maria Florea i el pianista barceloní Àlex Ramírez.

No

• Torna la Fira Gastronòmica dels Porrons d’Abrera!

16/9/2019

El divendres 27, el dissabte 28 i el diumenge 29 de setembre... Torna la Fira Gastronòmica dels Porrons d’Abrera al carrer del Rebato i al Parc de Can Morral! Des de l’Ajuntament organitzem la segona edició de la fira, amb la col·laboració de l’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT), establiments i entitats abrerenques.

No

• Servei de transport gratuït per a l'alumnat de Batxillerat de l'Institut Voltrera que viu als barris

13/9/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem subvencionant el transport per a l’alumnat de Batxillerat que viu als barris de Ca n'Amat, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes de Vilalba i Sant Miquel. Els i les joves comptaran amb un carnet gratuït per utilitzar el bus urbà en horari escolar.

• Primera reunió del Grup Motor del Pla Local de Salut

13/9/2019

Treballem per la salut de les nostres veïnes i veïns! Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en el Pla Local de Salut, amb el suport de la Diputació de Barcelona. El dilluns 2 de setembre va tenir lloc la primera reunió entre el Grup Motor, format per personal tècnic i polític de l’Ajuntament, l’empresa d-CAS, representants del CAP d’Abrera i de la Diputació i Generalitat.

No

• 1.913 alumnes han començat avui el curs 2019-2020 a les tres escoles i a l’institut del nostre municipi

12/9/2019

Les nenes i els nens d’Abrera han tornat avui a les aules! Aquest dijous 12 de setembre ha començat el curs escolar 2019-2020. Un total de 1.913 alumnes han iniciat les classes a les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch, Josefina Ibáñez i a l’Institut Voltrera d’Abrera.

• Celebrem l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

12/9/2019

L’Ajuntament d’Abrera, partits polítics, i diverses entitats abrerenques van participar aquest dimecres 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, en la tradicional ofrena floral al Monument de Rafael Casanova del nostre municipi.

No

• Acomiadem l'estiu amb el Primer Festival de Cultura Hip Hop ‘Selvatik’!

10/9/2019

A Abrera apostem fort pel hip hop! Amb molt de ritme, el dissabte 7 de stembre la plaça de Pau Casals va acollir el primer Festival de Cultura Hip Hop Abrera ‘Selvatik’ amb diversos artistes abrerencs i d'altres municipis.

No

• Diversió i música a la gran Festa de Fi d'Estiu!

9/9/2019

Al setembre reprenem la nostra agenda d’activitats després de l’estiu! Les famílies van gaudir, el dissabte 7 de setembre, de la Festa d’Acomiadament d’Estiu, que va tenir lloc a la plaça de Pau Casals, de 12 h a 14 h. L'activitat va comptar amb un karaoke familiar, una festa de l'escuma i animacions a càrrec de Big Tour.

• CARTELL TALLER DE MÚSICA I RITME EN FAMÍLIA_page-0001

No us perdeu el Taller de música i ritme en família!

9/9/2019

Continuem amb les actitvitats gratuïtes per les famílies! Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller de música i ritme i família, que tindrà lloc al Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) els divendres 13, 20 i 27 de setembre, a càrrec del músic Dani Lombart.

No

• Treballem per millorar l'accessibilitat dels i les vianants al nostre municipi

6/9/2019

Amb la finalitat d'augmentar l’accessibilitat i seguretat dels vianants, des de l'Ajuntament d'Abrera hem dut a terme la primera fase d'un pla de millora de l'accessibilitat que inclou 17 actuacions en cruïlles de diferents carrers, principalment al nucli antic d'Abrera.