DIJOUS, 18/04/2024 | 03:34 h

ACTUALITAT - NOTÍCIES

• Per Cap d'Any, queda't a d'Abrera!

9/12/2019

Et tornem a oferir dues festes i dos ambients diferents per Cap d’Any. D'una banda, podreu gaudir del Cap d’Any Jove a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Pavelló Esportiu Municipal (pg de l’Església, 22), amenitzat per DJ Jordi Bosquet i #BigTour. De l'altra, tindràs també el Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1) amb el DJ Jordi Fajardo.

No

• Més de 400 àvies i avis d'Abrera celebren el Nadal amb el Casal de la Gent Gran

9/12/2019

El Pavelló Esportiu Municipal va acollir el tradicional berenar-sopar del Casal de la Gent Gran per desitjar un Bon Nadal a les àvies i avis del nostre municipi. Més de 400 persones van participar en la festa, que va tenir lloc al Pavelló Esportiu Municipal el diumenge 8 de desembre passat.

No

• 3, 2, 1... Guadim de la 4a Encesa de Llums de Nadal d'Abrera!

9/12/2019

La plaça Pau Casals va acollir, el dijous 5 de desembre, la Quarta Encesa de Llums de Nadal, un divertit esdeveniment que va comptar amb les actuacions i amenitzacions de #Big Tour, l'Associació Cultural Bailamos, Juventudes Rocieras, Vive y Baila i el taller de Hip-Hop del Casal de Joves d'Abrera. Una festa amb xocolatada amb croissants i ensaimades per a tothom!

• Conxa Solans Roda, guanyadora del 10è Premi Literari Delta

6/12/2019

El Consell Comarcal del Baix Llobregat, a Sant Feliu de Llobregat, va acollir el dimecres 4 de desembre l’acte de lliurament del desè Premi Literari Delta de narrativa escrita per dones. Des de l'Ajuntament d'Abrera i 16 consistoris més hem organitzatel premi amb el suport de les biblioteques municipals, el Consell de les Dones del Baix Llobregat, el Consell Comarcal i la Diputació de Barcelona.

• Audiències Públiques dels Pressupostos municipals 2020

5/12/2019

Aquesta setmana, del dimarts 3 al dijous 5 de desembre des de l'Ajuntament d'Abrera hem realitzat les Audiències Públiques dels Pressupostos 2020 a diferents espais del municipi. L’objectiu d’aquesta iniciativa, iniciada l'any 2016, és apropar-se als barris i recollir les propostes de les veïnes i veïns d’Abrera per l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

• Celebrem el Dia de les Persones amb Diversitat Funcional

4/12/2019

Un any més, el 3 de desembre hem commemorat el Dia de les Persones amb Diversitat Funcional. Des de l’Ajuntament d’Abrera volem sensibilitzar a la població sobre les qüestions relacionades amb la diversitat funcional i promoure la presa de consciència sobre els guanys que se’n derivarien de la integració social de les persones amb capacitats diverses.

No

• L'alumnat de P-4 de l'Escola Ernest Lluch coneix els Geganters i els Diables d'Abrera

4/12/2019

El dilluns 2 de desembre, l'alumnat de P-4 de l'Escola Ernest Lluch del nostre municipi va visitar el Casal Social del Rebato on van poder conèixer una representació dels Geganters de l'Associació Cultural i Folklòrica d'Abrera i dels Diables de la Colla Bram de Foc d'Abrera.

No

• Maribel Barroso és la guanyadora del concurs fotogràfic de l'estiu a Instagram!

4/12/2019

La veïna abrerenca Maribel Barroso, @barrosova a Instagram, és la guanyadora d'una fantàstica impressora fotogràfica portàtil Polaroid per poder imprimir fotografies valorada en 130 € i d'un lot complet de productes de marxandatge de Ràdio Abrera. Enhorabona!

No

• Celebrem amb les famílies el primer acte de benvinguda de l'Ajuntament per les nenes i nens nascuts el 2019 “Ja ets a Abrera”!

3/12/2019

La infància i les seves famílies són una prioritat per l'Ajuntament d'Abrera. L’arribada d’un nadó sempre és un motiu d’alegria que ens omple a tots i totes de felicitat. Per aquest motiu, la Casa de Cultura va acollir, aquest diumenge 1 de desembre, el primer acte de benvinguda que hem organitzat des de l'Ajuntament per celebrar amb les famílies els naixements d'aquest any.

No

• El Club Bàsquet Abrera presenta la temporada 2019-2020 al nostre Pavelló Esportiu Municipal

3/12/2019

El dissabte 30 de novembre passat es va celebrar la presentació dels equips del Club Bàsquet Abrera per a la temporada 2019-20 al Pavelló Esportiu Municipal del nostre municipi. El nostre alcalde, Jesús Naharro, regidores i regidors de l'Ajuntament no es van perdre l'esdeveniment!

• Abrera Participa

Ja estan aprovades les bases dels Pressupostos Participatius 2019-2020. Participa-hi!

3/12/2019

El dimecres 27 de novembre es van aprovar les bases dels Pressupostos Participatius 2019-2020, que prèviament havien estat validades pel Grup Motor a la sessió celebrada el dimarts 19 de novembre a la Sala de Plens de l'Ajuntament.

No

• La Comissió de Patges i Patgesses celebra el seu 25è aniversari!

3/12/2019

La Casa de Cultura va acollir el dissabte 30 de novembre la celebració dels 25 anys com a entitat de la Comissió de Patges i Patgesses d'Abrera, que cada Nadal porten la il·lusió a les nenes i nens del nostre municipi recollint les cartes pels Reis Mags d'Orient i també entregant regals a domicili.