DIUMENGE, 17/11/2019 | 04:28 h

• Premi Literari Delta

Darrers dies per participar a la 10a edició del Premi Literari Delta, concurs de narrativa per a dones!

17/9/2019

L'Ajuntament d'Abrera i 16 consistoris més del Baix Llobregat organitzen el Premi Literari Delta per a dones amb la col·laboració de les biblioteques municipals i el suport del Consell de les Dones del Baix Llobregat, el Consell Comarcal i la Diputació de Barcelona. Aquest divendres 20 de setembre a les 14 hores finalitza el període d'inscripció. T'hi apuntes?

• Engeguem el nou curs de Defensa Personal per a joves

Nou curs anual de Defensa Personal per a Joves gratuït!

17/9/2019

Davant l'èxit dels cursos de defensa personal per a joves realitzats l'any passat, des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un nou curs anual de Defensa Personal dirigit a joves entre 12 i 17 anys. Inscripcions obertes!

Maria Florea i Àlex Ramírez encisen el públic al primer concert del Setembre musical 2019

16/9/2019

Una vuitantena de persones van gaudir el passat divendres 13 de setembre a l’Auditori del Centre Polivalent del primer concert del cicle “Setembre musical” 2019, a càrrec de la violinista esparreguerina Maria Florea i el pianista barceloní Àlex Ramírez.

Torna la Fira Gastronòmica dels Porrons d’Abrera!

16/9/2019

El divendres 27, el dissabte 28 i el diumenge 29 de setembre... Torna la Fira Gastronòmica dels Porrons d’Abrera al carrer del Rebato i al Parc de Can Morral! Des de l’Ajuntament organitzem la segona edició de la fira, amb la col·laboració de l’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT), establiments i entitats abrerenques.

• Graduació ESO Institut Voltrera d'Abrera

Servei de transport gratuït per a l'alumnat de Batxillerat de l'Institut Voltrera que viu als barris

13/9/2019

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem subvencionant el transport per a l’alumnat de Batxillerat que viu als barris de Ca n'Amat, Can Vilalba, Santa Maria de Vilalba, Les Carpes de Vilalba i Sant Miquel. Els i les joves comptaran amb un carnet gratuït per utilitzar el bus urbà en horari escolar.

Primera reunió del Grup Motor del Pla Local de Salut

13/9/2019

Treballem per la salut de les nostres veïnes i veïns! Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en el Pla Local de Salut, amb el suport de la Diputació de Barcelona. El dilluns 2 de setembre va tenir lloc la primera reunió entre el Grup Motor, format per personal tècnic i polític de l’Ajuntament, l’empresa d-CAS, representants del CAP d’Abrera i de la Diputació i Generalitat.

• Inici del curs escolar

1.913 alumnes han començat avui el curs 2019-2020 a les tres escoles i a l’institut del nostre municipi

12/9/2019

Les nenes i els nens d’Abrera han tornat avui a les aules! Aquest dijous 12 de setembre ha començat el curs escolar 2019-2020. Un total de 1.913 alumnes han iniciat les classes a les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch, Josefina Ibáñez i a l’Institut Voltrera d’Abrera.

• Ofrena floral 11 de setembre de 2019. Ajuntament d'Abrera

Celebrem l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

12/9/2019

L’Ajuntament d’Abrera, partits polítics, i diverses entitats abrerenques van participar aquest dimecres 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, en la tradicional ofrena floral al Monument de Rafael Casanova del nostre municipi.

Acomiadem l'estiu amb el Primer Festival de Cultura Hip Hop ‘Selvatik’!

10/9/2019

A Abrera apostem fort pel hip hop! Amb molt de ritme, el dissabte 7 de stembre la plaça de Pau Casals va acollir el primer Festival de Cultura Hip Hop Abrera ‘Selvatik’ amb diversos artistes abrerencs i d'altres municipis.

Diversió i música a la gran Festa de Fi d'Estiu!

9/9/2019

Al setembre reprenem la nostra agenda d’activitats després de l’estiu! Les famílies van gaudir, el dissabte 7 de setembre, de la Festa d’Acomiadament d’Estiu, que va tenir lloc a la plaça de Pau Casals, de 12 h a 14 h. L'activitat va comptar amb un karaoke familiar, una festa de l'escuma i animacions a càrrec de Big Tour.

• CARTELL TALLER DE MÚSICA I RITME EN FAMÍLIA_page-0001.jpg

No us perdeu el Taller de música i ritme en família!

9/9/2019

Continuem amb les actitvitats gratuïtes per les famílies! Des de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller de música i ritme i família, que tindrà lloc al Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) els divendres 13, 20 i 27 de setembre, a càrrec del músic Dani Lombart.

• Carrer Nou. Després

Treballem per millorar l'accessibilitat dels i les vianants al nostre municipi

6/9/2019

Amb la finalitat d'augmentar l’accessibilitat i seguretat dels vianants, des de l'Ajuntament d'Abrera hem dut a terme la primera fase d'un pla de millora de l'accessibilitat que inclou 17 actuacions en cruïlles de diferents carrers, principalment al nucli antic d'Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25