DIVENDRES, 19/04/2024 | 14:52 h
  • Obrim inscripcions per al Taller formatiu online 'Fiscalitat per a associacions'
  • Obrim inscripcions pel Taller formatiu online 'Fiscalitat per a associacions'

Atenció, entitats! Últims dies per fer les vostres inscripcions per al Taller formatiu online 'Fiscalitat per a associacions'

No us ho perdeu!

20/10/2020

Atenció, entitats abrerenques! Des de l'Ajuntament organitzem un taller formatiu de 4 hores adreçat a les associacions del municipi, amb el suport de la DIBA Oberta (Diputació de Barcelona). El taller, impartit per FundEsplai, donarà a conèixer a les entitats la normativa de la fiscalitat. A causa de les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19, la formació s'impartirà telemàticament els dimarts 27 i el dijous 29 d'octubre. Preneu-nota!

El taller sobre fiscalitat per a entitats es realitzarà mitjançant la plataforma virtual TEAM el dimarts 27 i el dijous 29 d'octubre de 19 h a 21 h.

Els objectius de la formació és conèixer la normativa relativa a les obligacions fiscals. Entendre conceptes clau com ara el d’activitat econòmica i col·laborar a la millora de la gestió econòmica de l’entitat.

La formació és teòrica i pràctica. S'abordaran els següents temes.

• Actualitat en matèria fiscal
    • Certificat de representació de persona jurídica (certificat digital). Hi estem obligats?
    • Les comunicacions amb Hisenda

• Obligacions fiscals
    • El Codi d’Identificació Censal (CIF o NIF) i la Declaració Censal.
    • Impost d’activitat econòmiques (IAE)
    • L’Impost sobre el Valor Afegit (IVA).
    • L’impost sobre Societats (IS).
    • L’impost de la renda de les persones físiques (IRPF)
    • La declaració d’operacions amb tercers (model 347)
    • Donatius i mecenatge.

Continguts pràctics

Es treballaran exemples del càlcul de la prorrata de l’IVA I de l’impost de societats. Es proposarà als participants una activitat pràctica online, del tipus “Kahoot!”, amb preguntes i respostes sobre els temes tractats.

Per a més informació, podeu contactar amb l'Àmbit de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera, al T. 93 770 03 25 ext. 1114 i al mail abreraparticipa@abrera.cat

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ