DIVENDRES, 19/04/2024 | 05:22 h

Agraïm a la Diputació de Barcelona el seu suport amb la cessió de material sanitari i elements de protecció de la Covid-19

14/10/2020

Des de l'inici de la crisi sanitària causada pel coronavirus, a l'Ajuntament d'Abrera hem comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona per dur a terme totes les mesures de prevenció i contenció del virus. Des de l'Ajuntament agraïm a la Diputació el seu suport i tot el material sanitari i elements de protecció cedits, indispensables per ajudar a mitigar els efectes de la pandèmia.

Des del mes de març passat, la Diputació de Barcelona ha repartit als governs locals de la província més d’1,4 milions de mascaretes quirúrgiques i 377.000 mascaretes FFP2, mampares protectores per a taulells, polvoritzadors, motxilles de desinfecció, dispensadors de peu, papereres amb pedal per a residus, dispensador de sabó per a banys i vestidors.

A més, els ajuntaments també han rebut, entre d’altres, 1,3 milions de guants d’un sol ús, 200.000 bates d’un sol ús, 268.000 parells de peücs i 85.000 litres de solució hidroalcohòlica; a més de 48.000 ulleres de protecció, 44.000 pantalles facials, i 27.000 cartells informatius amb recomanacions per rentar-se les mans, de delimitació d’espais de seguretat, d’existència d’equips mesuradors de temperatura i d'ús d'Equipaments de Protecció Individual.

La Diputació de Barcelona també ha donat suport econòmic a les administracions locals des de l'inici de la pandèmia amb noves línies de suport econòmic i tècnic que han ajudat als ajuntaments a adaptar-se millor a les noves necessitats sorgides arran de la crisi sanitària.

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, ha valorat la tasca conjunta que es realitza des de les administracions públiques, assegurant que "tots junts, plegats, sortirem d’aquesta situació tan complexa".

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ