DIMARTS, 16/04/2024 | 16:24 h
  • agenda

A Abrera no ens aturem! Consulta les activitats que tenim programades del 3 al 9 de juliol

3/7/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim un ampli ventall d'activitats esportives, lúdiques i culturals per realitzar des de casa a través de les nostres xarxes socials com l'Instagram Activa't Abrera o el nostre canal de Youtube, així com propostes presencials com la Mostra Festiva d'Entitats o el Cinema al carrer. Entreu, consulteu l'oferta d'activitats, i trieu les que més us agradin! En teniu per a tota la família!

Mostra Festiva d'Entitats

La Casa de Cultura (c. de Federico Garcia Lorca, 17) acull una mostra d’entitats organitzada en el marc de la Festa d'Abrera 2020 que  podeu visitar fins al dissabte 11 de juliol, tots els dies de les 17:00h a les 20:00h.

Divendres 3 de juliol

• A les 10h es fa una sessió de Qi Gong amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 12h hi haurà nou relat d'Abrecedaris a l'Instagram Activa't Abrera
  • A les 19h es fa una sessió de Tàbata a càrrec de Paula en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 20.15h hi haurà sessió de Condicionament físic a càrrec d'Èric al canal de Youtube de l'Ajuntament d'Abrera.

Dissabte 4 de juliol

• A les 10 hi haurà Estiraments a càrrec d'Eric al canal de Youtube de l'Ajuntament d'Abrera.
  • A les 11h hi ha sessió de Tàbata a càrrec de Paula en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 22h tindrà lloc la primera sessió del Cinema al Carrer 2020 amb la projecció de la pel·lícula "Perdiendo el Este" al Parc de l'Estació. L'aforament és limitat i les entrades gratuïtes es poden reservar  fent clic aquí. Les persones assistents han de portar una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar i caldrà guardar les distàncies de seguretat amb altres grups de persones i dur mascareta.

Dilluns 6 de juliol

• A les 10h es farà una classe de Qi Gong a càrrec d'Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18 h es podrà fer una sessió de Full body i tonificació amb Paula en directe a l'Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió d'Estiraments a càrrec de Lídia en directe a l'Instagram Activa't Abrera.

Dimecres 7 de juliol

• A les 10h es farà  una sessió de Ioga amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 11h hi haurà Aeròbic amb Cristina en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 12h hi haurà nou relat d'Abrecedaris l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió de CrossCAM "A la fresca" amb KiKo al Parc de l'Estació.
  • A les 19h hi haurà sessió d'Aeròbic a càrrec d'Emilio a l'Instagram Activa't Abrera.

Dijous 8 de juliol

• A les 10h es farà Gimnàstica per a Gent Gran amb Anna en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 11h hi haurà sessió de Pilates amb Agustí en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18h hi haurà sessió de GAC a càrrec de Paula en directe a l'Instagram Activa't Abrera

Divendres 9 de juliol

• A les 12h hi haurà nou relat d'Abrecedaris a l'Instagram Activa't Abrera

Activitats per fer en qualsevol moment

• #Abrerallegeixacasa, i el BiblioQuiz de la Biblioteca Josep Roca i Bros a l'Instagram de la biblioteca d'Abrera
  • Quiz Jove del Casal de Joves a seu Instagram
  • Consultar les publicacions del Departament de Patrimoni Cultural i Memòria Història de l'Ajuntament d'Abrera #memoriaabrera, "A Abrera sí que hi a res" i "Filmabrera" a l'Instagram de l'Activa't Abrera i del Casal de Joves.
  • Entrar a radioabrera.cat a la programació “A la carta” i escoltar la millor música amb els podcasts dels nostres programes!

No t'aturis! Desde l'Ajuntament us animem a participar a les activitats programades a Abrera!

Consulteu totes les informacions i mesures preses per l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ