DIVENDRES, 19/04/2024 | 17:01 h

INSCRIPCIÓ CASAL D'ESTIU 2019

Què és el Casal d’Estiu?

El Casal d’Estiu és un espai que pretén afavorir el desenvolupament dels infants mitjançant l’educació en el lleure. El Casal ha de ser una oportunitat de participació i aprenentatge. És una activitat on els infants i joves gaudeixen d’uns dies de convivència i amistat amb d’altres nois/es fora de l’àmbit escolar amb la realització d’activitats diverses: jocs, tallers, piscina, sortides,...sempre adequades a cada franja d’edat, i al voltant d’un eix comú: el Centre d’Interès

Enguany la seva durada serà del 1 al 26 de juliol. A l’Escola Francesc Platón Sartí.

Què farem a més de les activitats diàries previstes durant el Casal d’Estiu?

• Sortides:
    • Dues de tot el dia, en autocar.
  • Piscina:
    • Un cop, mínim, a la setmana cada grup de mitjans, grans i joves.

Com inscriure's?

El període d’inscripció serà del dia 6 al 24 de maig, al CAM, Pg. de l'Església, 24, bis. També es podrà dur a terme mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament d’Abrera. (Si és així s’haurà de dur el dia de la reunió de pares en un sobre amb el nom del nen l’autorització signada, i la resta de documentació ressenyada més endavant).

Horari d’inscripció:

De dilluns a dijous de 9.30 a 13 hores i de 16 a 20.30 hores i els divendres de 9.30 a
12 hores i de 15.30 a 18.30 hores.
Per a més informació, truqueu al 93 770 51 00, durant l’horari d’inscripcions

Requisits d'inscripció:

Haver nascut entre els anys 2004 i 2015 (ambdós inclosos).
Empadronat o escolaritzat a Abrera.

Que cal portar si la inscripció es fa al CAM:

Fotografia de carnet

Fotocòpia de la targeta sanitària

Fotocòpia del carnet de vacunes

Fotocòpia DNI mare/pare/tutor

Fitxa mèdica complementària signada

Important: Cal que informeu si el nen/a té cap Necessitat Educativa Especial que sigui susceptible de sol·licitar un monitor especialitzat i individualitzat. Es farà una valoració amb el centre educatiu on estigui escolaritzat per valorar la demanda d’assistència i/o de monitoratge especialitzat.

LA REUNIÓ DE PARES DEL CASAL SERÀ EL DIMECRES 12 DE JUNY A LES 18 HORES A LA CASA DE CULTURA, C/ Federico Garcia Lorca,17.

SETEMBRE:

Del 2 al 10 de setembre hi haurà servei de Casal, acollides i menjador. LES FAMÍLIES
INTERESSADES SERAN INFORMADES A LA REUNIÓ DEL 12 DE JUNY.