DIMECRES, 18/09/2019 | 22:26 h

FORMULARI MEDI AMBIENT RECOLLIDA DEIXALLES

A travès d'aquest formulari podeu enviar-nos qualsevol suggeriment o comunicar-nos incidències relacionades amb la recollida de deixalles a Abrera

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris

AVÍS LEGAL

L'enviament des les dades introduïdes en aquest formulari per part de l'usuari, implicarà l'acceptació expressa i sense reserves de la política de protecció de dades personals que figura al peu d'aquesta pàgina. L'Ajuntament utilitzarà aquestes dades exclusivament per a la prestació del servei o gestió sol·licitada. En cap cas es cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari, excepte quan siguin necessàries per a la prestació del servei sol·licitat o siguin requerides per les autoritats públiques competents, de conformitat amb les disposicions legals i reglamentàries aplicables en cada moment.