DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:27 h

INSCRIPCIÓ CAMINADA PRIMAVERA ABRERA - MONTSERRAT 2020

Si voleu participar a la caminada de primavera us podeu inscriure mitjançant el següent formulari.

Heu d'emplenar el formulari en Majúscules i sense accents, per a una millor gestió interna.

Nombre d'inscripcions disponibles: 276 de 500

• Sexe *

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris

ATENCIÓ:

En el control de sortida que es farà el dia de la Caminada, per recollir el dorsal que és personal i intransferible, serà obligatori presentar algun document que acrediti la identitat del participant.

Els menors de 18 anys hauran de presentar signat, abans del dia 31 de març, el document d'autorització per correu electrònic a l'adreça cam@abrera.cat o bé en persona directament al Centre Aquàtic Municipal - Passeig Estació, 24 bis - Abrera.

Si l’autorització no s’ha lliurat abans del dia 31 de març, per participar-hi, s’haurà de lliurar obligatòriament el mateix dia de la Caminada en el control de sortida.

Podeu descarregar el document d'autorització Aquí: Document d'Autorització

AVÍS LEGAL:

D’acord amb l’article 5 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, les dades facilitades seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de formalitzar les sol·licituds d’inscripció de la Caminada de Primavera d’Abrera i no es preveu la seva cessió a tercers llevat d’obligació legal. El responsable de les mateixes és l’Ajuntament d’Abrera: Plaça de la Constitució número 1, 08630 – informació@abrera.cat. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades, i la limitació o oposició al seu tractament, així com els altres drets que corresponguin a través de la seu electrònica de l’Ajuntament https://ajuntamentabrera.eadministracio.cat