DISSABTE, 29/04/2017 | 11:22 h

INSCRIPCIÓ AL CONCURS ABRERA-RAP HIP HOP 2017

Els que diuen que els joves no saben implicar-se en la societat actual menteixen. Aquest concurs vol demostrar-ho. Si tens entre 14 i 18 anys i ets resident a Abrera, o alumne de l'IES Voltrera; si et passes el dia cantant i t'encanta el rap o el hip-hop; si ets crític amb la societat que t'envolta; si voldries fer arribar la teva opinió al poble, aquest és el teu concurs! També pots fer-ho en grup! Obre les bases i participa-hi! Volem escoltar-te!

I si vols millorar encara més el teu art consulta la informació sobre el taller amb el músic Pau Llonch!

• Participant 1

• Participant 2

• Participant 3

• * Camps obligatoris

La participació en aquest concurs suposa l’acceptació integra d’aquestes bases.

El fet de participar en aquest concurs suposa l’acceptació de la decisió del jurat, la qual serà inapel·lable.

L’Ajuntament d’Abrera es reserva el dret d’utilitzar la peça musical guanyadora així com la seva lletra per a fer-ne difusió per algun dels canals municipals..